Do Agentów
Wytyczne dotyczące obsługi dokumentacji posprzedażowej
Analizując dotychczasową współpracę w zakresie obsługi błędów w przesyłanych dokumentach posprzedażowych, w celu przyspieszenia i uproszczenia procesu obsługi bardzo prosimy o stosowanie się do poniższych wytycznych: Ø w przypadku przekazania do Gothaer aneksu zmieniającego właściciela obligatoryjnie należy załączyć dokument potwierdzający przeniesienie własności; Ø w przypadku wystawianych aneksów poza kompetencyjnych należy załączyć zgodę danego Biura na wystawienie aneksu; Ø w przypadku przekazania dokumentacji posprzedażowej przez upload Gonet należy zaindeksować dokument prawidłowym typem dokumentu i numerem polisy. Przestrzeganie powyższego umożliwi realizację zadań w krótszym terminie bez konieczności dodatkowego kontaktu z Pośrednikami. Informujemy również, że w przypadku konieczności ponownego przeliczenia składki na polisie Agent może dokonać rekalkulacji za pośrednictwem systemu GoNet korzystając ze ścieżki sprzedaży. Wystawienie własnych polis przez Agenta W ostatnim czasie coraz częściej pojawiają się polisy, które Pośrednicy wystawili sami sobie. Zgodnie z ustawą o pośrednictwie ubezpieczeniowym art. 4 pkt. 1) określającymi czynności agencyjne, taka umowa jest nieważna. Ubezpieczającemu należy zwrócić składkę w pełnej wysokości oraz wygasić polisę. Proszę o przypomnienie Agentom, gdzie powinni się zgłosić, aby zawrzeć własne umowy ubezpieczenia. Jeśli Pośrednicy korzystają ze specjalnej zniżki, która wyklucza prowizje, polisy powinien wystawić zespół Małgorzaty Danielak w przeciwnym wypadku polisę może wystawić inny Agent. Z poważaniem, Zespół Gothaer TU S.A. tel. 22 469 67 67 – infolinia dedykowana Agentom |
Gothaer TU S.A., 02-675, Warszawa, ul. Wołoska 22 A;
tel.: 22 469 69 69, fax: 22 469 69 70;
e-mail: kontakt@gothaer.pl; www.gothaer.pl
NIP 524-030-23-93; REGON: 010594552; KRS: 00000 33882;
XIII Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy;
kapitał zakładowy 96 696 066 zł opłacony w całości.